Back to Top

Wartościowe wskazówki, dzięki którym Twój sklep będzie dobrze pozycjonowany w wynikach wyszukiwania Google

Wartościowe wskazówki, dzięki którym Twój sklep będzie dobrze pozycjonowany w wynikach wyszukiwania GoogleWyszukiwarka Google stała się dla klientów podstawowym narzędziem do znajdowania lokalnych firm. W rzeczywistości ponad połowa wszystkich zapytań do wyszukiwarki Google pochodzi z urządzeń mobilnych. Wraz z szybkim upowszechnieniem się urządzeń mobilnych i rozwojem zakupów online, wyszukiwanie lokalne staje się coraz ważniejsze dla firm sprzedających produkty. Z ostatniego raportu SEMRush wynika, że wyszukiwanie lokalne w Google jest obecnie drugą najpopularniejszą kategorią wyszukiwania w Internecie. Na szczęście pozycjonowanie widoczności Twojego sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania Google nie jest tak trudna, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Stosując się do kilku prostych wskazówek i najlepszych praktyk, możesz zoptymalizować widoczność swojego sklepu i zwiększyć ruch na swojej stronie.

Strona 1 z 3